En liten sjukling

Therese har gått och blivit sjuk. Är jätteförkyld. Har ont i öronen, halsen och tror faktiskt jag har lite feber också. Jag har inte varit sjuk på typ hela den här terminen och det känns ju ganska typiskt att man ska bli det på lov istället. Bara för att jag slappnar av nu säkert, har inte "hunnit" varit sjuk innan. Men jag ska vila ordentligt nu dom närmsta dagarna så jag blir frisk och pigg till nyårsafton. Inte för att jag har några planer alls för kvällen, men något lär man ju hitta på. Känns som alla har planerat in i minsta detalj, men jag känner på något sätt att bara  ta det som det kommer, brukar nästan bli bäst så. Jag menar, då blir man i alla fall inte besviken. Men som sagt, först och främst ska jag se till att bli frisk!

Ligger i soffan med datorn på magen och hostar 24. Har precis kollat på fotboll, newcastle-liverpool. Liverpool vann med 5-1. Rätt rolig match med mycket målchanser. Sitter och små sneglar på tv-tablån, försöker hitta något som man kan kolla på, men hittar inget speciellt så det blir nog till att kolla på nästa fotbollsmatch som spelas mellan Fulham-Chelsea. Ska göra mig en kopp te först och sen fotboll igen!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0