Övningskörning mitt i natten

Galet skönt det var att sova ut imorse! Gick och la mig typ tolv och sov till elva. Typ 11 timmar! As skönt! Förra helgen var helt packad, kändes som jag inte hade någon lugn stund alls. Så det var extra skönt att sova länge idag.
Blev inget skrivande på krönikan igår, var alldeles för trött och kände för att ta en lugn kväll framför teven. Ska skriva klart den idag istället.

Förresten det var lite roligt igår kväll, pappa skulle till Arlanda och fixa något. Klockan var väl ungefär 11 och jag frågade pappa om jag kunde följa med och övningsköra dit eftersom jag inte hade kört på flera månader. Jag var skit trött men ville göra något så vi övningskörde i alla fall dit mitt i "natten". Det var kul, fast det märktes att det var längesen jag hade kört. Drog några sköna ryckningar emellanåt, haha.
Kanske ska köra till Sigtuna idag också =) Hopppppas!

se upp på vägarna...gott folk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0