Onsdag - 1 dag kvar

hoodielodi, en dag kvar till lov! Ska bli så jävla skönt! Fick dock ett samtal från någon som jobbar på samma ställe som jag och hon frågade ifall jag kunde jobba lite under lovet. Så jag ska alltså inleda lovet med lite jobb. Kul? Fredag morgon, 05.00 AM. Jag kommer vara DÖD. Fem på morgonen!  Daaam. Samma tid även på julafton och juldagen. Men jag får skylla mig eftersom jag är så dålig på att säga nej. Eller dålig är inte rätt ord, jag är sämst, jag kan inte säga nej. Har varit lite bekymrad över det under dagen, för jag ska typ jobba helt ensam! :O Liiite räddddd, tänk om något går fel. Stängningen och sånt var helt knas, kommer aldrig att klara av det själv!

Oki, no worries now. Ikväll blir det utgång med klassen! Ska bli skit kul! Var ner på stan efter fotbollen och kirrade ett par nya skor! Dom var ganska höga för att vara mig, kommer nog ha sjukt ont i fossingarna, men vad är det man säger? Vill man vara fin får man lida pin! Precis vad jag kommer göra ikväll!

Ska kolla vad jag ska ha för kläder, har köpt 3 nya "festkläder", två klänningar och en kjol! Får se vad det blir! Är jäkligt sugen på kjolen men den känns väldigt mycket nyår. Tub-klänningen skulle jag också kunna tänka mig men den känns också lite för "fin". Som sagt, vi får se vad jag hittar på! Efter allt detta kläd-väljande tänkte jag ta en powernap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0