NARNIA

Kollade nyss på Narnia - häxan och lejonet, och det kan vara den bästa film jag sett på länge! Såg den en gång för länge sen men jag kom inte riktigt ihåg den. Men shit, skitbra film! Åhh, as gullig, verkligen!

Imorgon är det julbordsdax! Ska bli roligt att åka båt, det var ett tag sen och äta julbord är ju verkligen ett plus i kanten, hehe. Äter i och för sig långt i från allt det "lyxiga", ni vet vad jag menar, sånt som man aldrig har på sitt egna lilla julbord på julafton, det blir alltid det gamla vanliga, köttbullar, korv och potatis! Och kanske lite lax! Haha, varför är man så torr jämt och aldrig vågar prova på något nytt? Jag är jätte rädd och försiktig med ny mat. Kalla mig kräsen, för det är jag. Minst sagt.
Undra vad man ska ha på sig då? Vad har man för kläder på julbord egentligen? Får kolla igenom garderoben sen och se om jag hittar något bra.

Sitter just nu och lyssnar på Faith Hill - There you'll be. Ni vet låten som är med i pearl harbor. Blev sjukt sugen på att se den filmen...så jag tror faktiskt att jag ska skriva rent krönikan och sedan slå igång den. Var min favorit film och nu har jag inte sett den på a very, very long time.

Slänger in en bild på Aslan i Narnia.

Så underbart jävla fin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0