Barncancerfonden

Damn vad jag hatar dom här dagarna med rean. Så jävla mycket folk överallt. Men likt förbannat åker man in i alla fall..samma visa varje år. Man sitter och nästan har ångest inför dom dagarna och man bestämmer sig för att inte åka in och trängas med allt annat folk i buktikerna. Sen när det väl är den 26:e så överväger man att åka in ändå, haha. Fast denna gång hade jag faktiskt inte åkt in om det inte vore för min syster. Hon frågade om jag ville åka in med henne och då gjorde jag det. Göra systeryster sällskap. Jag handlade ett par byxor, en tjocktröja, en väska, present till pappa, lite fler tröjor. Så det blev några inköp ändå. Är mest nöjd med väskan tror jag, den kommer användas så det räcker till och blir över! Ganska stor, men ändå inte för stor. Men väldigt rymlig är den! Som sagt, den kommer komma till användning!

Just nu sitter jag och kollar på Tsunamins barn på TV4. Tycker sånt är jätte instressant. Särskilt när jag själv var på plats i Thailand en vecka innan tsunamin kom. Lite halvläskigt när man tänker i sådana banor.
Förresten apropå barn så har jag precis skänkt lite pengar till barncancerfonden. Gör det ni också! Ni kan välja att betala med kort eller också med mobilen och då kan ni välja mellan 20, 50 och 100 kr. Det går fort och är hur smidigt som helst. Ni skriver bara in ert namn (om ni vill) och telefonnummer sen får ni ett sms där det står ett par bokstäver och siffror som ni sedan ska smsa tillbaka som en liten "kod"
 
Länk:
http://www.barncancerfonden.se/Gavor-Bidrag/Egen-insamling/Insamlingar/Save/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0