Måndag!

God morgon!

Blev inte riktigt den sovmorgon jag hade tänkt mig, klockan halv nio ringer det på dörren. Pappa är hemma och han öppnar. Det var då nämligen så att snickarna kom idag också. Men inte dom två vanliga utan dom + två till! Dubbla uppsättningen alltså. Dom nya två tillhör någon fönsterfirma och det var tydligen idag dom skulle börja byta fönster här hemma. Det gick bra att sova vidare ett tag men efter en halvtimma blev det ett jävla liv och det lät som det var någon som bombade huset. Hela huset skadade och vibrerade, trodde nästan att det skulle rasa ihop där ett tag.
Men som sagt, även fast jag inte fick sova till 10 så är jag pigg ändå! :)

Oj oj helvete! Nu går larmet :S :S haha herregud, jag vet inte ens hur man får av det...men jag lär ju gå och hjälpa dom..!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0