Ledarskapsuppgift avklarad.

Kom nyss hem från skolan, sitter med ett glas oboy och några mackor. Tänkte sätta mig och plugga strax, filosofin ni vet...Men jag måste ta det lite lugnt ett tag och slappna av lite först. Blev inte mycket plugg igår inte, hade inget fokus alls. Hoppas på bättre lycka idag ;)
Förresten! Idag så höll jag i en övning på fotbollsträningen, lite teknik å sånt. Det gick ganska bra, fick bra kritik i alla fall! Vi har hållt på och tränat ledarskap under en period på ungefär två månader och idag var det sista gången, eller om det var nästa? Jag kommer inte ihåg, men hur som helst är vi snart klara med det. Skönt att ha gjort den nu, så är det borta från huvudet. Hatar att samla på mig massa uppgifter som ligger och "gror" i bakhuvudet.

Nu är det snart dags att ta i tu med filosofin, men först ska jag kolla igenom min vanliga "internet-runda". Lite bloggar, lite facebook, lite aftonbladet, lite av varje helt enkelt! Man har sina sidor man måste gå igenom innan man gör något. I alla fall är det så i mitt fall. När jag väl sitter vid datorn måste jag gå in på ett antal sidor. Bl.a. dom jag nämnde ovan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0