JULKALENDERN

Har ni kollat något på årets julkalender än? Skägget i brevlådan. Om ni frågar mig så tycker jag den är torr! Skit tråkig! Inga barn, bara ett par "affärsmänniskor" som sitter på ett rum med gråa och dystra bakgrunder. Dessutom använder dom ett språk som lär vara skit svårt för småbarn att förstå..jag menar, ett ord som ekvivalent, hur lätt är det att fatta det? Jag menar, hur många femåringar är det som förstår vad det betyder? Knappt jag vet vad som menas med det. Stackars barnen, dom skulle varit med på vår tid, mysteriet på greveholm, sunes jul - det var grejer det! Kan dom inte visa dom igen, barnen som finns nu har ju ändå inte sätt dom där kalendrarna. Fast dom har säkert några av dessa på film, men ändå!
...Man får vara optimistisk och hoppas på att den kanske blir lite bättre senare. Det har ju trots allt bara visats 2-3 gånger än så länge...

Nu ska jag knalla iväg till teven och kolla in dagens avsnitt!

Kommentarer
Postat av: pipen

Jag måste se julkalendern innan jag åker :)

Känner att man måste se ett avsnitt ialf;D

2008-12-04 @ 18:37:13
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0