julafton i repris

Den här dagen kändes i princip exakt likadan som gårdagen. Jag gick upp klockan 04 och åkte till jobbet. Pappa hämtade mig och vi åkte hem, och här fick jag stressa omkring för att hinna vara klar till tjocka släkten kom över för julmiddag. Vi åt, pratade, och allt sånt ni vet, hade det allmänt trevligt. Därefter fikade vi och öppnade julklappar (endast mina mindre kusiner eftersom dom firade jul hos sin mamma igår och idag fick dom julklapparna från deras pappa). Men ändå samma julkänsla liksom. Även fast jag inte kan säga att jag har känt att det är jul nånstans överhuvudtaget, ingen snö, inga adventsljusstakar/stjärnor eftersom vi har bytt fönster och sådant. Ställde ut allt julpynt i måndags typ, hann inte ta in den lilla, lilla julkänsla som kom fram. Hhööhööööööööö.
Hur som helst, gårdagen såg exakt likadan ut, och faktum är att det har känts mer som en julafton idag :) Don't know why..huh.

Tänkte ta en dusch nu och sedan hoppar jag ner i min varma, sköna säng! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0