Helg!

Ännu ett prov avklarat och det är helg! Jag mår prima idag, har varit glad och sett positivt på allt! Allting är så lätt när man ser saker från den ljusa sidan! I för sig kan jag väl egentligen säga att jag är en sur och grinig person annars men allting har varit riktigt bra idag, bara flytit på liksom.

Ikväll ska jag skriva på en krönika om en bok vi har läst på svenskan, kommer ni ihåg Therese Raquin? Den där franska boken som utspelar sig i Paris. Aa, det är i alla fall den boken vi ska skriva om! Sen imorgon så blir det fortsatt skrivande om den för jag kommer inte bli klar ikväll. Om jag hinner imorgon ska jag också plugga filosofi, som är det absolut sista provet för den här terminen! Bara en termin kvar i skolan! Kan ni fatta det alla treor? En termin!!!! Sen tar vi studenten!! Shit vad tiden har gått fort! Känns som det var igår vi började 1:an. Sjukt.
Fast om man ser det från ett annat perspektiv och tänker "nästa år tar vi studenten" då känns det som en evighet.

På söndag ska jag åka Viking Line och äta julbord! Yum!

haha sugen? jag blir i alla fall skit hungrig när
jag kollar på bilden...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0