Gym

Ställde klockan på 9 imorse eftersom jag måste sova tidigt ikväll. Börjar ju som sagt fem imorgon. Om ungefär en timme ska jag träffa Ylva, vi ska gå och köra lite på gymmet. As längesen jag tränade. Så det ska bli skönt faktiskt. Känner mig lite halv tjock, alltså inte tjock så men typ rastlös. Det bara kryper i benen ibland. Lite träning behövs verkligen! Kommer kännas hur skönt som helst efteråt.

Sedan efter vi har tränat klart ska jag in till stan med pappa och kika lite. Kolla på en julklapp till mig, men vad det är säger jag inte, det får ni se på julafton! :) muhaha.

Igår satt vi upp julgranen, ska klä den idag när Jenny kommer hem från Niclas. Vi är lite tråkiga som kör på plastgran men what the hell, mycket smidigare ju, dock mycket mysigare med en riktig gran som barrar. Vi har alltid haft riktiga granar, ända sen vi var små, men när vi åkte till Thailand över jul för tre år sedan köpte vi en plastgran eftersom vi inte var hemma. Och sen har vi fortsatt haft den. Men nästa år bestämde vi att vi ska ha en riktig gran igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0