Fredag

Knallade lite på stan efter skolan idag för att hitta lite stuff som jag kan önska mig i julklapp för jag hade verkligen inga idéer alls. Hittade ett och annat, mest kläder och framför allt massa stickade tröjor! Hel mysiga! Gick in på lite sko affärer och hittade en del skor till våren/sommaren. Sedan tänkte jag önska mig lite hudvårdsprodukter, krämer och sånt. Och juste! Det viktigaste, en kamera! Har suttit och kikat lite på internet under kvällen efter någon som passar och jag tror att jag har hittat en! Men det tog lite tid, hos de snygga var det för lite pixlar och dom med mycket pixlar och bra zoom var fula. Haha men tillslut hittade jag en schnygg och bra! En Casio och jag hoppas det där märket är bra för jag har absolut ingen aning om vilka tekniska prylar som är bra och dåliga.
 
Tänkte tillägna några rader till min vän Ida som åker till Thailand imorgon och jag är SÅÅÅHÄR avundsjuk på dig ska du veta! Men vill ändå önska dig en trevlig resa och hälsa Thailand från mig och säg att jag längtar tillbaka å kommer tillbaka snart! ;) Höhö. Ha det så bra där borta i Asiiiien nu!

Kommentarer
Postat av: pipen

Jag ska hälsa Thailand ;D

Du får ha det bra här hemma!

puss!!

2008-12-06 @ 10:55:58
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0