Första december

Nu är det inte långt kvar till jul! Mysigt det ska bli med alla dagar, typ lucia, lovdagarna innan julafton. Kom och tänka på att vi får lov ganska långt innan självaste julafton..många fler dagar än vanligt. Kommer ihåg när jag gick i 9an då fick vi lov den 22a typ. Minns att man alltid hade panik på avlslutningsdagen eftersom jag var (är) så seg med julklappshandlingen..Men i år ska jag börja i tid så man slipper panik handla bland alla andra jul stressade människor. Brukar låta så nästan varje år va? Jo jag känner igen det där, och ändå säger man samma sak år efter år. Men ärligt, jag tänkte faktiskt försöka ta julshoppingen nästa helg, där vid lucia-helgen.

Idag när jag gick genom stan på väg till stationen tänkte jag extra mycket på allt julpynt, klappar i taket och granar och allt sånt. Det gick värsta julruset igenom mig och jag kände för att lyssna på lite julmusik. Började knappa på ipoden men hittade inte mappen med alla christmas carols....Jag hoppas att dom finns kvar på datorn, det borde dom göra. Aaah, annars får jag helt enkelt ladda ner nya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0