Dopparedan

Kom precis hem från jobb och handlande. Slutade halv ett, pappa kom och hämtade mig och vi åkte och hämtade farmor och därefter åkte vi och handlade lite mat. Grejer som mamma hade glömt att köpa i helgen, men det var bara några enstaka saker så vi köpte massa godis, chips och sånt istället!

Tänkte hoppa in i duschen snart, sen sätta på mig lite mer juliga kläder :) Därefter vet ni vad som väntar...KALLE ANKA!!
Känns som man kan hela utan till, vilket program som kommer efter vilket osv, men man kan ju bara inte hoppa över den där traditionen. Traditioner är traditioner och sånna kan man inte skippa hur som helst! Det bara är så!

Dåså, mina vänner, innan jag drar mig vill jag önska er en riktigt, riktigt God Jul!

....och missa inte Kalle Anka! ;)




Kommentarer
Postat av: pipen

GOD JUL TEHRESE ;D

föresten!

Kan inte vi jobba med våre uppsatser nån dag framöver i statsbibloteket? har jag missat mycket? Jag har inte ens börjat...men jag har en frågeställning nu ialf!! :P

2008-12-25 @ 11:06:28
URL: http://pipenhedquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0