Dan före dopparedan

Sitter framför teven och chillar bara. Har slagit in lite julklappar, har några stycken kvar men mamma snodde inslagningspappret så jag fick sätta mig och ta ett litet break. Hoppas att hon är klar snart eftersom klockan redan är 8 och det är dags för mig att gå och sova snart.
Jag och pappa var ju inne i stan idag och julhandlade lite. Lite julklappar sådär i sista sekunden. Kan tyvärr inte nämna vad vi har köpt ifall någon läser.

Känner mig as stressad för att jag måste sova snart men jag är inte alls trött. Men om jag inte går och lägger mig typ nu kommer jag vara sjukt trött imorgon istället. Så frågan är om jag ska lägga mig och läsa nån bok, en tråkig bok. Då lär jag bli trött, åtminstone så blir man ju det när man inte vill läsa boken, men nu vill jag ju läsa boken för att bli trött, då kommer det säkert inte fungera. Haha, får se om min plan fungerar. Ska packa ner lite grejs för imorgon, så kan jag sova 10 minuter längre! Haha varenda minut är guldvärd så där tidigt på morgonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0