dagens hetaste samtalsämnen

Haha, idag har vi snackat har vi suttit och snackat om framför allt två saker i skolan.
No 1: Bästa telefonopperatörer...kontantkort eller abonnemang, vad är bäst? Och vilken opperatör, Tele2,Telia,Telenor eller Halebop? Vi kom dock aldrig fram till vad man ska ha. Själv har jag ingen aning, finns så mycket olika så man kan ju omöjligt veta vilket man tjänar bäst på.  
No 2: Kryssning eller stuga med klassen. Vi är lite inne på att åka Viking Line eller någon typ av kryssning som en liten avslutningsgrej med klassen. Verkade som dom flesta var rätt taggade på kryssning. (Eller flesta och flesta, vi kanske var en tredjedel, om ens det, av klassen som snackade lite) Men jag vet inte, det skulle vara as mysigt att hyra en stuga nånstans, kanske i fjällen :)

Kom hem idag och går upp för att sätta på mig nå skönare kläder och ser att snickar gubbarna har varit här idag och börjat lagt golv! Skiiiiit fint ju! Det kommer bli som ett helt annat rum, fast det är väl lite det som är poängen. hehe.

Ska sätta mig lite med träningsläran nu. Min smarta idé om att plugga en tredjedel varje dag går framåt, pluggade första delen igår och ska ta i tu med den andra tredjedelen nu! :)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0