BARNCANCERFONDEN

Sjukt fint väder ute! Har varit det i några dagar nu ju, synd för att jag är sjuk..Det suger, jag hatar att vara sjuk. Jag har värsta suget efter att sätta på mig mina varma vinterskor, mössan, vantarna och sen knalla ut och typ..aa bara gå lite.Jag tycker inte alls om att gå annars men när det är sånt här härligt vinterväder kan jag vara ute hur länge som helst. Men nej nej, såklart ska man bli sjuk och istället är tvungen att hålla sig inne..eller det är väl egentligen ingen som säger att man inte får gå ut när man är sjuk, men kroppen säger nej. Hjärnan vill, men kroppen orkar inte. Usch usch alltså, jag mår inte alls bra. Halsen och öronen värker och jag hostar som en idiot. Sån där riktigt "otäck" hosta, det bara rosslar i halsen. Nä usch och fy, nu ska jag sluta tycka synd om mig själv, det finns ju faktiskt dom som är 10000000 gånger sjukare än mig. Även om jag klassar mig själv som världens sjukaste just nu..höhö.

Apropå sjukdomar....så tänkte jag påminna er om att skänka en slant till barncancerfonden. Det är jättejättejätte smidigt och tar max två minuter! Det går att bidra med både kontokort och mobil.  Det är en kompis till mig som har startat en insamling genom barncancerfonden.se, och målet är att samla in 2000 kr till den 16 januari. Än så länge har 190 kr samlats in. (Med risk för att låta som en tv-pratare); Ditt bidrag behövs! I Sverige drabbas ca 300 barn av cancer, varje år.

http://www.barncancerfonden.se/Gavor-Bidrag/Egen-insamling/Insamlingar/Save/





Nu ska jag göra mig en kopp te och sedan slå igång en film så jag blir frisk nångång. Vila/sova är ju den bästa medicinen. ;)

Kommentarer
Postat av: Carro

Vill du vara med och tävla i min blogg? :)

Om en klänning som är kanon snygg!

2008-12-29 @ 13:29:20
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/
Postat av: Karin

thanks:) fast det är ju bara en resväska, beautyboxen tar man ju av som handbagage:)

2008-12-29 @ 15:21:34
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0