Andra advent + julbord!

Hallå där!

Andra advent idag och jag har varit och ätit julbord på Viking Line! Skit gott, åt och åt och magen var sådär jobbigt mätt å full, att det nästan gör ont. Den var hård som en fotboll!! Och ja, faktiskt nästan lika rund också, haha. Fanns hur mycket som helst att äta, saker som man aldrig sett eller hört talas om förut. Men som jag nämnde igår, man är alltid lika tråkig när det gäller ny mat så det blev ägg, köttbullar och lite lax! Med andra ord, det vanliga.
Något som hette kottekaka fanns bl.a på dessertbordet. någon som vet vad det är för något? Hahahaha, fan vad vi garvade! "Kottekaka" vilket jäkla namn!

Imorgon har jag sovmorgon, schöööönt. Börjar inte förrän halv 12! Sjukt nice, en måndag morgon också då man är som tröttast! Kan inte få en bättre start på veckan ;) Ska dock jobba imorgon kväll, 17-23. Första passet, lite nervös faktiskt. Arlanda liksom, kommer drömma mig bort till varmare breddgrader när jag ser alla flygplan, människor med resväskor! Puuuh!

Ne! Läggdags nu så jag orkar med morgondagen ;) kan ju inte vara trött första dagen på jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0