4 days left

Fyra dagar kvar till julafton! Jag är som ett barn igen, längtar jättemycket till julafton! Ovanligt mycket i år faktiskt. Även fast jag jobbar ska det bli skit mysigt att komma hem till familjen sen. Har jobbat idag också, började 5. Böööh. Till skillnad från igår är jag skit trött idag. Är väl gårdagens tidiga uppgång som fortfarande sitter i. Ska sova uuuut imorgon! :) För på måndag är det jobb igen och då är det bara att vila upp sig igen! Denna gång börjar jag kl 7! Inte lika tidigt, för att börja kl 5 tar på krafterna alltså.

Sitter och väntar på Ronisen nu, vi har inte träffats på ett tag nu, eftersom båda har jobbat. Vi har gått om varandra tidsmässigt. Haha, jag har börjat 5 på morgonen och hon har slutat 9 på kvällen, när hon är hemma har jag hunnit gått och lagt mig. Så eftersom jag är ganska seg och trött så tänkte vi bara kolla på en film och softa, snacka lite om vad som har hänt under veckan osv ;) Kanske käka lite guuuudis också, fett sugen på choklad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0