25/12

Jaha, då var den julen förbi. I alla fall nästan, men det roliga med julen är i alla fall över, ni vet vad jag pratar om...ja, exakt, julafton med alla paket. Den där julklappen som jag och pappa åkte in och köpte var en.......KAMERAA!  Så det jag fick i julklapp var en kamera, lite olika presentkort, manikyr-set, ny almanacka, pengar, body butter och andra hudvårdsprodukter, örhängen och lite sånt krimskrams. Sen kommer jag inte ihåg mer, det var lite till i alla fall, men minns som sagt inte vad. Haha..

Har jobbat idag och nu har jag stressat hemma för tjocka släkten har precis kommit! Så nu blir det ännu mera julmat! Haha...jag har inte fått nog av det ännu i i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0