2 days left until christmas!

Dan före dan före dopparedan! Hooodielodie! Mysigt det ska bli. Familjen, maten, julklapparna och allt myspys runt omkring, allt är mysigt med julen! Allt förutom att handla julklapparna bland alla stressade människor. Man blir själv minst lika uppjagad som dom. Nu är i alla fall mitt julstressande över, köpte de sista klappsen idag. Bl.a. till lillesyrran och farmor. Jag vill ha onsdag nu, nu, nu! Eller jag vill att det ska vara onsdag och klockan är 13.00 för då har jag slutat jobba ;) Haha.

Har jobbat idag, dagen gick faktiskt ganska fort så det var skönt. Är ledig imorgon och sen jobb på onsdag och torsdag. Sen får jag också jullov. För efter jul hade jag inte tänkt att jobba nå mer, måste vila lite också ju. Och plugga förstårs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0